פתיחת תפריט הנגישות  

אמנת שירות ללקוחותינו


אנחנו בקלע סוכנות לביטוח בע"מ רואים חשיבות רבה בהצדקת האמון שלקוחותינו נותנים בנו מדי יום ולכן אנו פועלים למתן פתרונות מקצועיים וטובים עבורם
ברמת מקצועיות בלתי מתפשרת, בנאמנות ובאדיבות.

אנו שואפים לספק ללקוחותינו מידע ענייני, ברור, מהימן וחווית שירות טובה.
 

באמנה זו, אנו מתחייבים ללקוחותינו:

  • אנו מתחייבים לנהוג בהגינות והוגנות תוך מתן כבוד לכל לקוח ולכל פנייה באשר היא.
  • אנו מתחייבים לשמור ולהגן על פרטיות כל לקוח ועל כל מידע הקשור לביטוחיו ולא להעביר מידע זה לצדדים שלישיים שלא מטעמנו.
  • אנו מתחייבים לטפל בפניה של כל לקוח ולהעניק לה מענה מקצועי ומדויק בפרקי הזמן המוגדרים מטה ובהתאמה לחוזר השירות.
  • אנו מתחייבים לספק ללקוח מענה ראשוני בהקדם האפשרי ולכל המאוחר תוך 2 ימי עסקים, ממועד קבלת ותיעוד פנייתו.
  • אנו מתחייבים, לתת ללקוח מענה ענייני לפנייתו בהקדם האפשרי ולכל הפחות לשוחח עימו ו/או לתאם עימו פגישה לבקשתו, וזאת תוך 7 ימי עסקים לכל המאוחר.
  • אנו מתחייבים למסור ללקוח, כל אישור או מסמך תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת פנייתו בכתב ובכפוף לקיומו של מסמך זה בסוכנות.
  • אנו מתחייבים למסור ללקוח מידע אודות זכויותיו בנושא תביעות לתגמולי ביטוח ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו להליך יישוב תביעות.

 

*** יובהר כי קלע סוכנות לביטוח בע"מ הינה סוכנות ביטוח ולא חברת ביטוח. קלע סוכנות לביטוח בע"מ מתחייבת לתת מענה על פי אמנת שירות זו בכל הקשור      לחובותיה וככל שהדבר תלוי בה.

נשמח לעמוד לשירותך:

* שדה חובה