פתיחת תפריט הנגישות  

במהלך תקופת העבודה


יש מספר תרחישים בהם מתבקשת קלע לסייע לעובד/ת לאורך תקופת העבודה:

ישנם מספר תרחישים בהם נדרש העובד לסיוע ותמיכה מקצועית מקלע, ביניהם: אירוע ביטוחי, שינויי תפקיד ושכר, ועוד.

מנהל/ת התיק עומד/ת לרשות העובדים בכל עניין ודבר לאורך תקופת עבודתם בארגון המבוטח. קלע מתחייבת בפני העובדים למתן מענה מקצועי ראשוני בתוך 24 שעות מרגע הפניה. במקרה הצורך יפגש סוכן קלע הממונה כמנהל תיק-הלקוח עם העובד/ת במשרדי הארגון, על מנת להעניק לעובד/ת את השירות המיטבי.

השיווק והשירות הינם הליך מתמשך ורציף בקלע! שביעות רצון העובדים יעניקו תמורה למעסיק. כי המעביד רוצה עובד מרוצה. 

נשמח לעמוד לשירותך:

* שדה חובה