פתיחת תפריט הנגישות  

מישהו מטפל בך!

קלע מאמינה בשירות אישי הן למעביד והן לעובד.

את הסכם ההסדר חותמת קלע עם המעסיק, ומאותו רגע עומדת לרשות כל העובדים על מנת לכלול אותם בהסדר ולעדכן את רישומם ותנאיהם, על פי צרכים משתנים ושינויי שכר ותפקיד.

מנהל/ת התיק מטעם קלע עומד לרשות המעסיק והעובדים ומגיע למקום העבודה לפי תיאום מוקדם. מנהל התיק של קלע מגיע לפגישה עם "משרד נייד": מחשב נישא ומודם סלולארי.
כשנקלט עובד חדש, מוזנים פרטיו להסדר ריסק זמני ומנהל התיק מגיע למשרדי הארגון על מנת לפגוש את העובד ולהתאים את ההסדר לנתוניו האישיים. מנהל התיק גם דואג להגיע למשרדי המעסיק ולדאוג לשביעות רצונם של העובדים בכל פעם שנוצר צורך בשינוי - עדכון מצב אישי ומשפחתי, התרחשות אירוע ביטוחי וכיו"ב.
מנהל התיק הינו הגורם שהעובדים מכירים אישית, ומתמחה בתיקיהם.
מלבד מנהל התיק, מוצמד לכל ארגון איש קשר מקצועי היושב במשרדי קלע (Back office), ואליו ניתן לפנות טלפונית או במייל בשעות העבודה.
היה ויש צורך בסיוע נוסף, תמיד עומדים לרשותכם המנהלים המקצועיים הממונים על מנהל התיק ועל מערך ה-Back office.
 
וכמובן - מענה טלפוני אישי לכל פניה במשרדינו: 3690* או 03-7641000.
 
קלע מאמינה בגישה אישית וישירה, ומיישמת אותה מדי יום מול לקוחותיה.
 
 

נשמח לעמוד לשירותך:

* שדה חובה