פתיחת תפריט הנגישות  

עובד חדש

התחלת לעבוד אצל אחד מלקוחות קלע? את/ה מכוסה!


עם כניסתו של עובד חדש למעגל עובדי הארגון, מוסר המעביד את פרטיו לקלע – מנהל ההסדרים.

העובד מכוסה ביטוחית מרגע קבלת פרטיו, על פי מסגרת ההסדר של המעסיק.

לכל מעסיק מוצמד/ת מנהל/ת תיק, המעניק/ה שירות אישי לעובדים לצד נציג/ת שירות אישי בטלפון ובאימייל, הנותנ/ת מענה במשרדי קלע (Back-Office).

לאחר קליטת פרטי העובד/ת, פוגש/ת מנהל/ת התיק מטעם קלע את העובד/ת במשרדי המעסיק על מנת להתאים את הכיסוי הביטוחי לנתוניו האישיים.

מנהל/ת התיק מגיע/ה לפגישה עם העובד/ת במוטיבציה גבוהה, שמטרתה שביעות הרצון של העובד/ת. שביעות רצון העובד/ת משפיעה על איכות העבודה בארגון ומעניקה להנהלת הארגון ערך מוסף רב. על תפיסה שירותית זו מתבססת הפילוסופיה הארגונית ותפיסת המטרה של קלע: המעביד רוצה עובד מרוצה!

מנהל/ת התיק מחובר/ת לכל בסיסי המידע online ומאפשרת בכך לעובד להיחשף למידע העדכני ביותר ולהתאמה המדייקת ביותר של תכני ההסדר לצרכיו.

נשמח לעמוד לשירותך:

* שדה חובה